طراحی سایت چیست - مروری - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

تعداد سفارش‌های زیاد روزانه ۲. ارسال سریع سفارش‌ها به محض آماده‌شدن ۳. تنظیمات خاص انبارداری و مدیریت مواد اولیه این امکانات ویژه باید در سایت رستوران رعایت بشه و در نتیجه هزینه طراحی وبسایت رستوران هم قدری متفاوت از بقیه کسب‌وکارها خواهد بود.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

ما در طراحی سایت هیدیکا معتقدیم یک وبسایت بدون پشتیبانی مانند یک ماشین بدون راننده است ، برای اینکه وبسایتتان بتواند نیازهای شمارا برآورده کند نیازمند یک پشتیبان دائم وباتجربه هستید.

از طرف دیگر این وب سایت ها به اطلاعات جامع بیشتری متصل هستند که ممکن است نحوه انجام، نکات، اصلاح، راهنمایی، اطلاعات پشتیبانی، دستورالعمل ها و غیره را شامل باشند.

آیا برای استفاده از سرویس پرتال به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟ خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب و راه‌اندازی هیچ نرم افزار یا سخت افزاری بر روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید. آیا پرتال نیاز به آموزش دارد؟ خیر، پرتال با ایجاد محیطی ساده و کاربردی تمامی نیاز‌های شما را به راحت‌ترین شکل ممکن برطرف می کند.

بعد از یافتن هدف خود باید عوامل تاثیرگذار در ایجاد یک تجربه کاربری خوب را پیدا کرده تا بتوانید آن ها را در صفحه اصلی سایت خود پیاده ساری کنید. همانطور که می‌دانید مدت زمان مورد نیاز برای جذب کردن کاربران بسیار کوتاه است، در نتیجه باید در همان ثانیه های ابتدایی تاثیر مثبتی در مخاطب ایجاد کنید.

موفق ترین وب سایت ها برای دستیابی به درصد بالایی از خرید با دقت بهینه سازی می‌شوند. برای دستیابی به موفقیت، وب سایت های فروشگاهی باید آخرین تکنیک های فروش آنلاین را که ثابت شده فروش را افزایش می‌دهد در هنگام طراحی وب سایت خود به کار بگیرند.

«امنیت و کاربری سایت برام خیلی مهمه. خوبی سایتی که با ویترین زدم اینه که مشتری‌هام با کمترین کلیک می‌تونن خرید ساده و امنی انجام بدن.»

اگر تجربه یا دانش کافی در زمینه سئو ندارید ، می توانید طیف وسیعی از افزونه های وردپرس را بارگیری یا خریداری کنید تا به شما کمک کند.

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

کاسپید با هدف موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

این موضوع تنها یک ادعا نیست. اساس طراحی و کدنویسی سایت های این مجموعه بر امنیت پایه گذاری شده است و خوشبختانه تمامی تست های امنیتی را با موفقیت پشت سر گذاشته است .

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.
اطلاعات خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. رمز عبور را بنویسید. ایجاد وب‌سایت بازگشت وب‌سایت شما آماده است مشخصات نهایی را سایت منبع انتخاب کنید و وارد بخش مدیریت شوید. عنوان سایت را بنویسید. هدف وب‌سایت شما چیست؟ فروش کالا فروش فایل‌های دانلودی و آموزشی فروش خدمات معرفی شرکت و خدمات آن شخصی و وبلاگ نویسی سایر موارد نوع وب‌سایت را انتخاب کنید. ورود به مدیریت وب‌سایت شما با موفقیت ایجاد شد. در حال انتقال به پنل مدیریت...

ویترین فقط در قبال ارزشی که برای صاحبان کسب‌وکار خلق می‌کند هزینه طراحی سایت دریافت می‌کند.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا لینک منبع نیست.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

چهار روش طراحی وب سایت توسط شرکت دارکوب ارائه می گردد که برای طراحی این سایت سایت شرکتی مناسب است و خدمتتان معرفی می گردد:

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » مراحل اجرایی طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما خدمات طراحی وب سایت انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.

علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

قوانین و مقررات

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

امکان درج فیلم نقد و معرفی محصولات، درج صوت قابل پخش با امکان دانلود و رندر.

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد.

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

Report this wiki page